Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Reset
Reset

Plan dnia

Ramowy rozkład dnia dla grupy 3 latków 

6:30 - 7:30    Schodzenie się dzieci - w grupach połaczonych. Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebą i zainteresowaniom dzieci, m. in. konstrukcyjne, tematyczne i badawcze.

7:30-8:00 Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebą i zainteresowaniom dzieci, m. in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, indywidualna praca z dziećmi

8:00- 8:10   Ćwiczenia poranne - zestaw ćwiczeń lub zabaw ilustracyjnych inscenizowane przy piosence.

8:10 - 8:20 Krąg zmysłów i procesów poznawczych - aktywności i zabaway wspierające rozwój zmysłów oraz innych procesów poznawczych 

8:20-8:30 Czynności higieniczno-porządkowe 

8:30-8:50      Śniadanie 

8:50-9:00  Czynności higieniczno-porządkowe

9:00-9:15  Zajęcia dydaktyczne wg przyjętego programu wychowania przedzszkolnego. 

9:15-10:00 Zabawy i zajęfia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, idywidualna praca z dziećmi 

10:00-10:10 Czynności higieniczno-porządkowe

10:10 - 10:30 II Śniadanie

10:30-11:30 Spacer, obserwacje przyrodnicze lub pobyt w ogrodzie przedszkolnym    

11:30-11:40 Czynności higieniczno-porządkowe 

11:40 - 12:00 Obiad- zupa

12:00-13:15 Wypoczynek na leżakach - słuchanie bajek, muzyki relaksacyjnej. 

13:15-13:30   Przygotowanie do obiadu - czynności higieniczne

13;30-14:40 II danie 

14:00 - 14:15 Zabawy dydaktyczne, ćwiczenia utrwalające 

14:15 - 15:30 Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zasinteresowaniom dzieci, idywidualna praca z dziećmi, pobyt w ogrodzie 

15:30-16:30 Rozchodzenie się dzieci w grupach połączonych. Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci.

 

Data dodania: 2017-01-12 21:27:55
Data edycji: 2024-02-16 13:32:08
Ilość wyświetleń: 3632
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej